A legenda

Ez az ősrégi blog egy "A Legenda" nevű képregényhez tartozott, ami azóta már egy másik weboldalon folytatja létét. Ha felkeltette érdeklődésedet, akkor a www.talesfromsomewhere.com oldalon megtalálod.

Látogatók

72. oldal

2011.06.14. 18:16 :: LasPinter

Elkészítettem a 72. oldalt is.

Most több időm lesz foglalkozni az oldalakkal, szóval remélhetőleg az elkövetkezendő időben sokkal több oldal jelenik majd meg, mint eddig.

72. Oldal
 

2 komment

Címkék: képregény

A bejegyzés trackback címe:

https://alegenda.blog.hu/api/trackback/id/tr602983891

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gazsakusuu 2011.06.19. 20:24:38

Szevasz jó a képregény az a fura hogy csak egy látogató vanés szerintem az is én vagyok szerintem. Küldök egy linket(EZ VALÓ NEKED):www.youtube.com/watch?v=WOoUVeyaY_8&feature=watch_response

LasPinter 2011.06.19. 20:58:35

Az a látogatók fül azt jelzi, hogy pillanatnyilag hány ember tartózkodik az oldalon. És mivel nem tömegével rohamozzák az emberek az oldalt, ezért csak egyet jelez. Kösz a linket :)
süti beállítások módosítása