A legenda

Ez az ősrégi blog egy "A Legenda" nevű képregényhez tartozott, ami azóta már egy másik weboldalon folytatja létét. Ha felkeltette érdeklődésedet, akkor a www.talesfromsomewhere.com oldalon megtalálod.

Látogatók

Ez az oldal még létezik?

2023.05.19. 00:23 :: LasPinter

Meglepődve tapasztaltam, hogy ez az oldal még létezik és hogy több mind 10 év telt el azóta, hogy én ide bármit is posztoltam volna. Azért megvallom őszintén eléggé nosztalgikus élményben volt részem :D

Nagy nehezen sikerült újra előkerítenem a régi felhasználói fiókomat és gondoltam még egyszer utoljára életre keltem ezt az őskövületet azzal az üzenettel, hogy a képregény, ami itt szerepelt még életben van. Bár nyelvet váltott és ráncfelvarrásban és részesült többször, azért még mindig ugyanaz a sztori folytatódik. Tehát ha valaki idetévedt az internet bugyraiból és érdekli, vagy valami csoda folytán régen is olvasta ezt a képregényt és most jó hírrel szolgáltam neki, akkor a következő oldalon megtalálható a folytatás:

www.talesfromsomewhere.com

Ezzel pedig véglegesen is lezárom ezt a blogot, és többet nem térek vissza. Egy élmény volt.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://alegenda.blog.hu/api/trackback/id/tr5618127228

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása